Komunikacija s strankami - strast in izziv
Odprta delavnica CILJNA SKUPINA Vsi, ki komunicirajo s strankami (interna ali eksterna komunikacija) CILJ Ob zaključku delavnice bodo udeleženci znali prepoznati koristi učinkovite komunikacija in bodo lahko spretno komunicirali z različnimi sogovorniki.
|
VSEBINA Komunikacija s strankami - nujno zlo ali strast in veselje Zakaj je komunikacija potrebna, razlogi, da imajo različni ljudje različne potrebe po izmanjavi informacij, kdaj je komunikacija v breme in kdaj v veselje Obvladovanje katerih veščin je potrebno za učinkovito komunikacijo (učinkoviti jezikovni vzorci, postavljanje vprašanj, dajanje povratnih informacij, komunikacijski ciklus, ...) Neverbalna komunikacija Kaj nam pokaže govorica telesa sogovornika, kaj mi sporočamo s telesom. Kako nam telo pomaga pri pozitivnem razpoloženju.
Empatično (aktivno) poslušanje Pomen empatije v komunikaciji. Razumeti in biti razumljen - pogoj je biti prisoten!
Tipi strank Kako z različnimi ljudmi učinkovito komunicirati. Posebnosti posameznih tipov, zakaj se nam nekateri zdijo zahtevnejši sogovorniki in kako to vpliva na učinkovitost v odnosu. Izbira in oblikovanje prave strategije za različne tipe. |
IZVEDBA Nove veščine razvijamo in utrjujemo skozi aktivno sodelovanje udeležencev (delo v parih, skupinah, igra vlog). Delavnica traja 1 dan od 9.00 do 14.00 ure. Prvi termin izvedbe je torek, 5. junij 2018. |
VREDNOST IN PRIJAVA Vrednost delavnice 180,00 EUR. Ceni je potrebno dodati 22% DDV. Plačilo celotnega zneska je potrebno izvršiti pred pričetkom seminarja na poslovni račun:
Račun boste prijeli po zaključku delavnice. Za odjave 2 dni pred pričetkom zadržimo 30% vplačane kotizacije. Pri kasnejših odjavah ali neudeležbi kotizacije ne vračamo. |