KOMUNIKACIJA - STRAST IN IZZIV
CILJNA SKUPINA Vsi, ki komunicirajo s strankami (interna ali eksterna komunikacija) CILJ Ob zaključku delavnice bodo udeleženci znali prepoznati koristi učinkovite komunikacija in bodo lahko spretno komunicirali z različnimi sogovorniki.
|
VSEBINA Komunikacija s strankami - nujno zlo ali strast in veselje Zakaj je komunikacija potrebna, razlogi, da imajo različni ljudje različne potrebe po izmanjavi informacij, kdaj je komunikacija v breme in kdaj v veselje Obvladovanje katerih veščin je potrebno za učinkovito komunikacijo (učinkoviti jezikovni vzorci, postavljanje vprašanj, dajanje povratnih informacij, komunikacijski ciklus, ...) Neverbalna komunikacija Kaj nam pokaže govorica telesa sogovornika, kaj mi sporočamo s telesom. Kako nam telo pomaga pri pozitivnem razpoloženju.
Empatično (aktivno) poslušanje Pomen empatije v komunikaciji. Razumeti in biti razumljen - pogoj je biti prisoten!
Tipi strank Kako z različnimi ljudmi učinkovito komunicirati. Posebnosti posameznih tipov, zakaj se nam nekateri zdijo zahtevnejši sogovorniki in kako to vpliva na učinkovitost v odnosu. Izbira in oblikovanje prave strategije za različne tipe. |
IZVEDBA Ponovno izvedbo planiramo jeseni 2024. |