Šola vodenja je namenjana vsem, ki želijo nadgraditi svoje vodstvene in komunikacijske sposobnosti.
Cilji šole vodenja:
Šola je razdeljena na 4 samostojne module, ki se medsebojno dopolnjujejo in nadgrajujejo.
Vsak modul traja od 9.00 do 13.00.
Intenzivno interaktivno delo udeležencev temelji na primerih iz prakse, med posameznimi moduli udeleženci delajo individualno. Delavnice bomo izvedli na lokaciji Dolenjska cesta 318, Lavrica.
Delavnice vodita Helena Jurca in mag. Anita Ličen Žagar.
Vodja, voditelj
V tej delavnici boste spoznali, kako si ustvariti položaj vodje, ne glede na to, ali gre za formalno moč ali neformalno/socialno moč. Naučili se boste, kaj je vodenje in kdaj je to vodenje resnično učinkovito. Poleg tega boste razumeli položaj vodje v organizacijskem sistemu in kako vodja vpliva na situacije, kot so tiste v VUCA okolju (nestanovitnost, negotovost, kompleksnost, nejasnost).
Temeljna načela vodenja
Ciljno vodenje
Pri ciljnem vodenju je ključnega pomena, da vodja dobro pozna in razume skupne cilje družbe. Naučili se boste, kako postavljati cilje in jih učinkovito komunicirati s sodelavci. Poleg tega boste spoznali, kako povezati cilje in vrednote družbe z vizijo in motiviranostjo sodelavcev za doseganje skupnih rezultatov
Vodja, voditelj
V tej delavnici boste spoznali, kako si ustvariti položaj vodje, ne glede na to, ali gre za formalno moč ali neformalno/socialno moč. Naučili se boste, kaj je vodenje in kdaj je to vodenje resnično učinkovito. Poleg tega boste razumeli položaj vodje v organizacijskem sistemu in kako vodja vpliva na situacije, kot so tiste v VUCA okolju (nestanovitnost, negotovost, kompleksnost, nejasnost).
Temeljna načela vodenja
Ciljno vodenje
Pri ciljnem vodenju je ključnega pomena, da vodja dobro pozna in razume skupne cilje družbe. Naučili se boste, kako postavljati cilje in jih učinkovito komunicirati s sodelavci. Poleg tega boste spoznali, kako povezati cilje in vrednote družbe z vizijo in motiviranostjo sodelavcev za doseganje skupnih rezultatov
Termin izvedbe 1. modula: 5. november 2024, od 9.00 do 13.00 ure
Učinkovita komunikacija
Učinkovita komunikacija je temelj uspešnega vodenja, saj omogoča jasno izražanje ciljev, pričakovanj in vizije. Pomembno je razumeti, kako postaviti in delegirati cilje ter ustvariti okolje, kjer je komunikacija odprta in spodbudna.
Ključni dejavniki v komunikaciji:
Komunikacija s sodelavci
Pri pogovorih s sodelavci je pomembno, da vnaprej določite, zakaj se pogovarjate in kaj želite doseči. Jasna pričakovanja in učinkovito vodenje pogovorov pomagajo pri boljši usklajenosti ekipe ter razumevanju skupnih ciljev.
Povratne informacije
Kvalitetne povratne informacije so eno najpomembnejših orodij vodenja. Omogočajo neprekinjeno izboljševanje posameznikov in ekipe, saj osvetlijo, kje so potrebne prilagoditve in pohvale. Ključno je, da povratne informacije podajamo konstruktivno, jasno in usmerjeno v prihodnje izboljšave.
Delegiranje
Delegiranje je ključno za učinkovito vodenje, saj omogoča, da se vodja osredotoči na pomembnejše naloge, medtem ko sodelavci prevzamejo odgovornost za druge naloge. Pomembno je vedeti, kaj in komu delegiramo, saj pravilna izbira nalog in oseb je ključna za uspeh delegiranja.
Pri delegiranju mora biti jasno določen osnovni namen naloge in vzpostavljena kontrola, da zagotovimo, da so naloge pravilno izvedene ter da je odgovornost jasno določena. Kontrola pomaga ohranjati usklajenost in zagotavlja, da so cilji doseženi.
Učinkovita komunikacija
Učinkovita komunikacija je temelj uspešnega vodenja, saj omogoča jasno izražanje ciljev, pričakovanj in vizije. Pomembno je razumeti, kako postaviti in delegirati cilje ter ustvariti okolje, kjer je komunikacija odprta in spodbudna.
Ključni dejavniki v komunikaciji:
Komunikacija s sodelavci
Pri pogovorih s sodelavci je pomembno, da vnaprej določite, zakaj se pogovarjate in kaj želite doseči. Jasna pričakovanja in učinkovito vodenje pogovorov pomagajo pri boljši usklajenosti ekipe ter razumevanju skupnih ciljev.
Povratne informacije
Kvalitetne povratne informacije so eno najpomembnejših orodij vodenja. Omogočajo neprekinjeno izboljševanje posameznikov in ekipe, saj osvetlijo, kje so potrebne prilagoditve in pohvale. Ključno je, da povratne informacije podajamo konstruktivno, jasno in usmerjeno v prihodnje izboljšave.
Delegiranje
Delegiranje je ključno za učinkovito vodenje, saj omogoča, da se vodja osredotoči na pomembnejše naloge, medtem ko sodelavci prevzamejo odgovornost za druge naloge. Pomembno je vedeti, kaj in komu delegiramo, saj pravilna izbira nalog in oseb je ključna za uspeh delegiranja.
Pri delegiranju mora biti jasno določen osnovni namen naloge in vzpostavljena kontrola, da zagotovimo, da so naloge pravilno izvedene ter da je odgovornost jasno določena. Kontrola pomaga ohranjati usklajenost in zagotavlja, da so cilji doseženi.
Termin izvedbe 2. modula: 12. november 2024, od 9.00 do 13.00 ure
Razpoloženja in vodenje
Razpoloženje močno vpliva na način, kako vodja sprejema odločitve in komunicira s svojo ekipo. Pomembno je znati zaznati situacijo in ugotoviti, kaj nas potiska iz produktivnih v neproduktivna razpoloženja. Ključni korak za ohranitev pozitivnosti je pravočasno prepoznati sprožilce negativnih razpoloženj in se osredotočiti na rešitve, ki ohranjajo motivacijo in zagnanost celotne ekipe.
Upravljanje s čustvi in vodenje
Pri pogovorih s sodelavci je pomembno, da vnaprej določite, zakaj se pogovarjate in kaj želite doseči. Jasna pričakovanja in učinkovito vodenje pogovorov pomagajo pri boljši usklajenosti ekipe ter razumevanju skupnih ciljev.
Pomembnost osredotočenosti
Osredotočenost je ključna veščina za uspešno vodenje in komunikacijo. S preprostimi vajami za zaznavanje občutkov v telesu se lahko naučimo, kako bolje razumeti, kaj nam telo sporoča. Telo nam pogosto posreduje veliko informacij, ki jih lahko uporabimo za povečanje produktivnosti v odnosih in pri komunikaciji. Redna vadba osredotočenosti pomaga pri ustvarjanju visoko učinkovitega delovnega okolja, kjer se vsi člani ekipe počutijo povezani in razumljeni.
Razpoloženja in vodenje
Razpoloženje močno vpliva na način, kako vodja sprejema odločitve in komunicira s svojo ekipo. Pomembno je znati zaznati situacijo in ugotoviti, kaj nas potiska iz produktivnih v neproduktivna razpoloženja. Ključni korak za ohranitev pozitivnosti je pravočasno prepoznati sprožilce negativnih razpoloženj in se osredotočiti na rešitve, ki ohranjajo motivacijo in zagnanost celotne ekipe.
Upravljanje s čustvi in vodenje
Pri pogovorih s sodelavci je pomembno, da vnaprej določite, zakaj se pogovarjate in kaj želite doseči. Jasna pričakovanja in učinkovito vodenje pogovorov pomagajo pri boljši usklajenosti ekipe ter razumevanju skupnih ciljev.
Pomembnost osredotočenosti
Osredotočenost je ključna veščina za uspešno vodenje in komunikacijo. S preprostimi vajami za zaznavanje občutkov v telesu se lahko naučimo, kako bolje razumeti, kaj nam telo sporoča. Telo nam pogosto posreduje veliko informacij, ki jih lahko uporabimo za povečanje produktivnosti v odnosih in pri komunikaciji. Redna vadba osredotočenosti pomaga pri ustvarjanju visoko učinkovitega delovnega okolja, kjer se vsi člani ekipe počutijo povezani in razumljeni.
Termin izvedbe 3. modula: 26. november 2024, od 9.00 do 13.00 ure
Različnost osebnosti
Vsak posameznik ima edinstvene osebnostne lastnosti in motivacijske tipe, kar močno vpliva na njegovo vedenje in način vodenja. Razumevanje teh razlik omogoča vodji prilagoditev svojega stila vodenja glede na osebnost posameznika. Razvoj prožnosti je ključnega pomena, saj pomaga vodji uspešno navigirati med različnimi osebnostmi in ustvariti bolj povezano, motivirano ekipo.
Konflikti
Konflikti so neizogiben del vsakega delovnega okolja. Pomembno je razumeti, kaj sproži konflikte in kako spremembe razpoloženj vodijo do napetosti. Vodja mora znati hitro in učinkovito odgovoriti na te situacije. Razlikovanje med nasprotovanjem in pravim konfliktom omogoča boljše razumevanje in lažje reševanje težav v ekipi, s čimer se zmanjšujejo negativne posledice in izboljšuje skupno vzdušje.
Timsko delo
Timsko delo je pogosto prepleteno z motnjami, ki ovirajo njegovo učinkovitost. Ključno je ovrednotiti najpogostejše motnje in prepoznati simptome, ki kažejo na globlje težave znotraj tima. Razumevanje razlogov za te motnje omogoča vodji, da pravočasno oblikuje strategije za njihovo odpravo in s tem poveča učinkovitost tima. Uspešen vodja zna ekipo usmerjati k skupnemu cilju ter ustvariti okolje, kjer se vsak član počuti cenjenega in motiviranega za dosego najboljših rezultatov.
Različnost osebnosti
Vsak posameznik ima edinstvene osebnostne lastnosti in motivacijske tipe, kar močno vpliva na njegovo vedenje in način vodenja. Razumevanje teh razlik omogoča vodji prilagoditev svojega stila vodenja glede na osebnost posameznika. Razvoj prožnosti je ključnega pomena, saj pomaga vodji uspešno navigirati med različnimi osebnostmi in ustvariti bolj povezano, motivirano ekipo.
Konflikti
Konflikti so neizogiben del vsakega delovnega okolja. Pomembno je razumeti, kaj sproži konflikte in kako spremembe razpoloženj vodijo do napetosti. Vodja mora znati hitro in učinkovito odgovoriti na te situacije. Razlikovanje med nasprotovanjem in pravim konfliktom omogoča boljše razumevanje in lažje reševanje težav v ekipi, s čimer se zmanjšujejo negativne posledice in izboljšuje skupno vzdušje.
Timsko delo
Timsko delo je pogosto prepleteno z motnjami, ki ovirajo njegovo učinkovitost. Ključno je ovrednotiti najpogostejše motnje in prepoznati simptome, ki kažejo na globlje težave znotraj tima. Razumevanje razlogov za te motnje omogoča vodji, da pravočasno oblikuje strategije za njihovo odpravo in s tem poveča učinkovitost tima. Uspešen vodja zna ekipo usmerjati k skupnemu cilju ter ustvariti okolje, kjer se vsak član počuti cenjenega in motiviranega za dosego najboljših rezultatov.
Termin izvedbe 4. modula: 3. december 2024, od 9.00 do 13.00 ure
Bogato teoretično znanje je povezala s konkretnimi vajami, igranjem vlog. Učili in urili smo se tudi na naših primerih. Delavnice so bile »pisane nam na kožo«, upoštevajoč industrijsko tradicijo in okolje.
Njihov pristop poleg visoke strokovnosti in izjemne pripravljenosti in elastičnosti izvajalk, odlikuje predvsem interaktivnost dela in učenje zahtevnejših konceptov preko praktičnih primerov in vaj. Celotna skupina preko same izvedbe prehodi učno pot skupaj, kar pripelje tako do kakovostne usvojitve predstavljenih pojmov kot tudi do sočasnega grajenja oz. utrjevanja odnosov med člani tima.
Trenutek odločitve (prodajni trening): 19.03.2025, 2 dni
Šola vodenja – 1. modul: 06.05.2025,
Šola vodenja – 2. modul: 13.05.2025,
Šola vodenja – 3. modul: 27.05.2025,
Šola vodenja – 4. modul: 03.06.2025,
Naši strokovni trenerji so pomagali več kot 280 podjetjem izboljšati poslovno učinkovitost, okrepiti timske povezave in doseči trajnostne rezultate. Z več kot 30-letnimi izkušnjami vodenja in izobraževanja vam zagotavljamo preverjene strategije, ki bodo vašemu podjetju prinesle uspeh. Ste pripravljeni na naslednji korak? Sodelujmo skupaj.