Ciljna skupina
Vsi, ki komunicirajo s strankami (interna ali eksterna komunikacija)
Cilj
Ob zaključku delavnice bodo udeleženci znali prepoznati koristi učinkovite komunikacija in bodo lahko spretno komunicirali z različnimi sogovorniki.
Vsebina
Komunikacija s strankami – nujno zlo ali strast in veselje
Zakaj je komunikacija potrebna, razlogi, da imajo različni ljudje različne potrebe po izmenjavi informacij, kdaj je komunikacija v breme in kdaj v veselje
Verbalno sporočanje
Obvladovanje katerih veščin je potrebno za učinkovito komunikacijo (učinkoviti jezikovni vzorci, postavljanje vprašanj, dajanje povratnih informacij, komunikacijski ciklus, …)
Neverbalna komunikacija
Kaj nam pokaže govorica telesa sogovornika, kaj mi sporočamo s telesom. Kako nam telo pomaga pri pozitivnem razpoloženju.
Empatično (aktivno) poslušanje
Pomen empatije v komunikaciji. Razumeti in biti razumljen – pogoj je biti prisoten!
Tipi strank
Kako z različnimi ljudmi učinkovito komunicirati. Posebnosti posameznih tipov, zakaj se nam nekateri zdijo zahtevnejši sogovorniki in kako to vpliva na učinkovitost v odnosu. Izbira in oblikovanje prave strategije za različne tipe.
IZVEDBA
Nove veščine razvijamo in utrjujemo skozi aktivno sodelovanje udeležencev (delo v parih, skupinah, igra vlog).
Delavnica traja 1 dan od 9.00 do 14.00 ure.
Uspešen vodja se mora neprestano izobraževati in učiti veščin potrebnih za uspešno delovanje podjetja.
Zahvaljujem se vam za resnično odlično sodelovanje, razumevanje in prilagajanje, ko situacije niso najbolj po naših načrtih ali željah.
Business Success vsakič znova preseneča in potrjuje svojo strokovnost.
Naši strokovni trenerji so pomagali več kot 280 podjetjem izboljšati poslovno učinkovitost, okrepiti timske povezave in doseči trajnostne rezultate. Z več kot 30-letnimi izkušnjami vodenja in izobraževanja vam zagotavljamo preverjene strategije, ki bodo vašemu podjetju prinesle uspeh. Ste pripravljeni na naslednji korak? Sodelujmo skupaj.