V času hitrega tehnološkega napredka in nenehnih sprememb na trgu je prodaja postala več kot le izmenjava izdelkov in storitev za denar – postala je umetnost gradnje trajnih odnosov, razumevanja potreb strank in ustvarjanja vrednosti. V središču sodobne prodaje je kupec – njegovi interesi, želje in potrebe. Kupci danes pričakujejo več kot le kakovosten izdelek ali storitev; iščejo izkušnjo, personalizacijo in verodostojnost.
Trenutek odločitve (prodajni trening): 19.03.2025, 2 dni
Šola vodenja – 1. modul: 06.05.2025,
Šola vodenja – 2. modul: 13.05.2025,
Šola vodenja – 3. modul: 27.05.2025,
Šola vodenja – 4. modul: 03.06.2025,
Naši strokovni trenerji so pomagali več kot 280 podjetjem izboljšati poslovno učinkovitost, okrepiti timske povezave in doseči trajnostne rezultate. Z več kot 30-letnimi izkušnjami vodenja in izobraževanja vam zagotavljamo preverjene strategije, ki bodo vašemu podjetju prinesle uspeh. Ste pripravljeni na naslednji korak? Sodelujmo skupaj.